Job 60 van 202


Report this listing

Solliciteren



Frontoffice medewerker Assistance


Functie

Op zoek naar een job met combinatie telefonie en administratie?

Interesse in verzekeringen? Hier nog geen ervaring in maar je staat wel open voor opleiding?

Lees dan zeker verder!

Voor een verzekeringsmaatschappij te Ieper zijn we op zoek naar een inboundmedewerker:

  • Telefonische en administratieve ondersteuning aan klanten (inbound calls)
  • Uitvoeren van outboundcampagnes (Telemarketing)
  • Zoeken naar oplossingen door nodige contacten te leggen met makelaar en maatschappij
  • Interventierapporten opmaken
  • Algemene administratieve taken

Jouw profiel

  • Vloeiend Nederlands , enige kennis van het Frans is een grote plus. Ben je tweetalig in het Frans en Nederlands ? Dan is dat perfect!

  • Kennis van of ervaring in de verzekeringssector wordt gewaardeerd.
  • Er is geen specifiek diploma vereist voor deze functie.
  • Je hebt een klantgerichte mindset en kunt goed omgaan met klanten.
  • Daguren of wisselend uurrooster vormt geen probleem voor jou.
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Kopieerwerk verrichten
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

  • Persoonlijke coaching en begeleiding
  • Werk in eigen regio: KANTOOR IN IEPER EN KORTRIJK
  • Een functie met tal van uitdagingen in een ambitieuze omgeving
  • Aantrekkelijke verloning naargelang ervaring inclusief extralegale voordelen

Interesse? Solliciteer snel en Jolien of Amber neemt contact met je op!

Jolien of Amber van Actief select

057/40.90.40

actief.ieper@actief.be

Whatsapp: 0471/66.20.93

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht